Saturday, October 30, 2010

Kinetic

Kaasabi nurrus pikka aega, et tal salli vaja, nu mitte ainult salli. Sall pidi olema lai, pikk ja tumedamat tooni. Mõningastes mõistetes rääkisime üksteisest mööda- nagu nt salli laius. Kuna minu mõistes „lai“ on ikka LAI, siis alustasin kõheldes kudumist kahe mustrikorra laiusena. Ülevaate andmise käigus, küsib teine pool:“Kas nii lühike tulebki?“ …Et laiust pidas pikkuseks... . Laiuseks piisas ühest mustrikorrast. Hall, paks, pikk ja soe sall.



Kõikvõimalikest variantidest osutus valituks Norah Caughan’i sall Kinetic. Salli juures meeldib enim parempidiste ja pahempidiste mustrite mäng. Vaadates ühe külje all – ristkülikud üksteise suhtes kõrvuti ja risti. Vaadates diagonaali all- jooksevad sik-sakid, mis kord laienevad ja taas kitsenevad- nagu lainetus. Mustrimäng on samuti salli emmal-kummal poolel.



Needle: US 6 - 4.0 mm
Yarn: Debbie Bliss Cashmerino Aran, Gray, 4,5 skeins = 400.0 yards (365.8m)
Pattern: Kinetic



Kudumistarvikutest:




Leidsin netiavarustest abimehe- pooleli oleva kudumi hoidja- Knitzi. Vigur kuluks mulle tõepoolest ära. Pidevalt satun hätta, kui pooleliolevat kudumit kotis kaasas kannan, kipuvad vardad silmadest välja tulema. Sokkide ja kinnaste puhul siis.
Et, mida teie arvate kudumihoidjast?


Taas kohtumiseni uute uudistega!
See You!

7 comments:

  1. Ilus sall, nii mehelik ja stiilne.
    See puust vidin on päris vahva asi, idee tegelikult lihtne , aga katsu sa sellise asja peale tulla.

    ReplyDelete
  2. Selline mõlemalt poolt ühesugune sall on igati tänuväärne rõivaese. Ilus ka!

    Kudumihoidjaid on erinevaid, vähemalt ma olen netis kohanud. Kui vaja poolikut tööd kaasas kanda, siis selline vidin kuluks kindlasti ära.

    ReplyDelete
  3. Väga põnev sall, tõeliselt mehelik! Sinu valitud hall värvitoon istub sellele mustrile mu meelest hoopis paremini kui originaali pruun.

    Nii suurt puust vidinat pole ma näinud, küll on aga juhtunud ette pooliku soki varraste hoidikut. Seni pole ostnud, kasutan jätkuvalt varraste lõngakerra torkamise meetodit.

    ReplyDelete
  4. Väga ilus ja mehelik sall! Vahva muster... kohe kahju, et minu mehed sallisõbrad ei ole.

    Ma küll poolikud töid kaasas ei kanna (elu näitab, et kotti nad jäävadki), aga ma kujutan ette et asjalik vidin on. :)))

    ReplyDelete
  5. Uhh, kui uhke sall ja tõepoolest väga mehelik!
    Mina kannan poolikuid töid kaasas küll ja päris hea oleks kasutada sarnast tegelinskit :)

    ReplyDelete
  6. Nii stiilne on see tööhoidja!
    Oh, millal mina jõuna selleni, et oma kaasale salli koon. Ilus hall.

    ReplyDelete
  7. Aitäh, teile! Mulle ka sall tohutult meeldib.
    Rõõmu valmistab, et kaasa sõnul on see senini tema parim sall, eriti soojuse mõttes.

    Tarvikutest- lõngakerra torkamise meetodit kasutan küll, aga ikka kipuvad kodarad välja tulema. Kuid põnev on teada saada, mida huvitavat kudujatele pakutakse.

    ReplyDelete